Sponsored Advertiser

Sponsored Advertiser

Thursday, May 15, 2008

Ayu OIAM - Hanya Di Mercu


Mimpi dan harapan
Bagai duri yang mencengkam
Tak pernah terluahkan
Hanyalah di hati tersimpan
Terpendam
Keterbatasan diriku menjadi penghalang

Chorus:
Sampai bila aku bertanya sampai bila
Ku harus mencuba
Bila lagi desak hatiku bila lagi
Aku harus berani

Lalu ku bangkit tegak berdiri
Mengatur langkah ku terus mendaki
Cita-citaku
Di mercu

Mimpi dan harapan cecita yang tinggi menjulang
Seandainya ku biar cecita dihati tersimpan
Terpendam
Keterbatasan tak wajar menjadi penghalang

Chorus:
Sampai bila aku bertanya sampai bila
Ku harus mencuba
Bila lagi desak hatiku bila lagi
Aku harus berani

Lalu ku bangkit tegak berdiri
Mengatur langkah ku terus mendaki
Cita-citaku
Di mercu

Bridge:
Aku mencari kekuatan
Dalam kelemahan
Aku temui kejayaan
Dalam keberanian

Chorus:
Sampai bila aku bertanya sampai bila
Ku harus mencuba
Bila lagi desak hatiku bila lagi
Aku harus berani

Lalu ku bangkit tegak berdiri
Mengatur langkah ku terus mendaki
Cita-citaku
Di mercu (2x)

Agnes Monica - Matahariku


tertutup sudah pintu, pintu hatiku
yang pernah dibuka waktu, hanya untukmu
kini kau pergi dari hidupku
ku harus relakanmu walau aku tak mau

* berjuta warna pelangi di dalam hati
sejenak luluh bergeming menjauh pergi
tak ada lagi cahaya suci
semua nada beranjak, aku terdiam sepi

** dengarlah matahariku suara tangisanku
ku bersedih karna panah cinta menusuk jantungku
ucapkan matahariku puisi tentang hidupku
tentangku yang tak mampu melakukan waktu

repeat *

dengarkanlah kau matahariku

dengarlah matahariku suara tangisanku
ku bersedih karna panah cinta menusuk jantungku

repeat **

Dato Siti Nurhaliza - Cintamu


Ku jadikan lagu
Walau tidak seindah
Bisik kata yang kau beri

Tetap dalam hati
Siang malam menanti
Tak jemu aku dibuai kerinduan

Belum pernah ada getaran sebegini
Memang benar aku dilanda cinta kepadamu

Bercahaya hidupku dalam taman cinta
Sehingga segalanya seperti pelangi
Kau sambutlah rinduku jangan lepas lagi
Ku patri setia seteguh kasihmu buatku

Kini kutemui insan ku sayangi
Sentiasa disisi bagai bintang yang berseri

Satu jawapan engkau berikan
Bisa ku rasa segala rahsia asmara
Kau pesona cinta yang membawa bahagia

Zahid - Baru


Lupakan apa yang dulu
Kau sangkakan diriku
Segala berubah
Kini ku yang baru

Terbit satu resolusi
Dari satu evolusi
Dalam rentetan perjalanan
Kehidupan ini

Pastiku kan lebih berhati-hati
Dalam setiap langkah jua gerak geri kini
Ramaikan yang memandang perbuatanku
Kesilapan lalu ku tegar jadikan teladanku

Masa sebegitu lekas
Datang dan pergi berlalu
Hidup hanya sementara
Seharusnya dia lebih bererti

Hidup sememang indah
Tidak inginku persia
Aku sentiasa kejar
Kesempurnaan hayat dunia

Betapa ku mencuba tak mungkin ia berulang
Lebih baik saja ku lihat kehadapan
Perlu fikiran yang positif
Jua jiwa yang sensitif
Dalam meniti perjalanan kehidupan ini

Lihat dengar perucapan ikhlasku
Sesungguhnya kau kan melihat diriku yang baru
Aku mesti diperbaikki
Yang lebih terpesona hari demi hari

Wednesday, May 14, 2008

Dafi & Gita Gutawa - Dua Hati Menjadi Satu



Na na na na na na
Na na na na na na

Sejak melihatmu
Ku jatuh hati padamu
Saat mengenalmu
Semakin kuingin kamu

Maukah engkau menemani aku…

Reff :

Hari kuindah
Dua hati kan bersatu
Hariku indah
Dua langkah menjadi satu

Andai aku dan kamu
Bersama selalu

Na na na na na na
Na na na na na na

Saat kau menatapku
Aku jadi salah tingkah
Kau genggam tanganku

Berdebar debar jantungkku
Maukah engkau Menemani aku…

Back to reff :

Dan bila kau tak ada
Mengapaku memikirkanmu
Apakah engkau juga
Memikirkan aku

Back to reff :

Sofaz - Bukan Di Sini


*verse 1
tiba masa untuk ku pergi
melangkah pergi dari sini
tak terlintas di hati ini
untuk menyakiti hatimu lagi

*verse 2
kau tetap di hati
tiada pengganti
maafkanlah kasih
tempatku bukan disini

*chorus
bisakah kau berdiri
tanpaku disisi mu lagi
bisakah kau sendiri
mengubati luka di hati

repeat *verse 1
repeat *verse 2
repeat *chorus 4x

Nurul - Tangis Syukur


kau.. sulam rindu
dengan madah-madah cinta yang terindah
kau bikinku terleka
serahkan semua jiwa

kau.. telah berjanji
dengan kata-kata sumpah yang sempurna
kau.. bikin kuterlupa
langsung tak terjaga-jaga

*chorus
pabila sampai saat getir
barula aku tahu
padamu aku bukan penting
hanyalah perhiasanmu
kau hanya arah
dalam waktu singkat dan sekelip mata
pohon demi cinta kita
satu masa dulu pernah redup ranap tiba tiba

ulang *chorus
bukti kau mampu..

tangisku bukan pilu
tangisku bukan kesal
tangisku tangis insan..

tangisku bukan sendu
tangisku bukan sesal
tangisku tangis syukur

ulang *chorus 2x

Judika - Bukan Untuk Di Mengerti


Cukup kesalahan telah kau buat kepadaku
Cukup luka hati telah terjadi karenamu

Chorus:
Selalu saja kukembali kepadamu
Selalu saja aku bertahan disisimu
Demi cinta takkan kutinggalkan dirimu
Karena cinta tak mudah untuk dimengerti
Dan mungkin memang tak perlu dimengerti

Kau masih ulangi salah yang sama kekasihku
Berkali-kali engkau sakiti hati ini

Chorus

Selalu saja, selalu saja
Aku bertahan disisimu
Demi cinta takkan kutinggalkan dirimu
Karena cinta
Aku bertahan disisimu
Demi cinta takkan kutinggalkan dirimu
Karena cinta tak mudah untuk dimengerti
Tak mungkin untuk kumengerti
Dan mungkin memang tak perlu dimengerti

Gigi - 11 Januari


Sebelas Januari Bertemu
Menjalani Kisah Cinta Ini
Naluri Berkata Engkaulah Milikku
Bahagia Selalu Dimiliki
Bertahun Menjalani Bersamamu
Kunyatakan bahwa Engkaulah jiwaku


Akulah Penjagamu
Akulah Pelindungmu
Akulah Pendampingmu
Di setiap langkah-langkahmu

Pernahku Menyakiti Hatimu
Pernah kau melupakan janji ini
Semua Karena kita ini manusia

Akulah Penjagamu
Akulah Pelindungmu
Akulah Pendampingmu
Di setiap langkah-langkahmu

Chorus:
Kau bawa diriku
Kedalam hidupmu
Kau basuh diriku
Dengan rasa sayang
Senyummu juga sedihmu adalah Hidupku
Kau sentuh cintaku dengan lembut
Dengan sejuta warna

Flava - Kenapa Singgah Kalau Tak Masuk


Jarang sekali terdengar bunyi
Ketukan di pintu hatiku ini
Kalau ada pun bila ku buka
Tiada siapa yang berada di luar

Tapi sejak dua menjak kini
Ku merasakan bagai ada tetamu
Tanpa dijemput sudi menjenguk
Pada waktu sepi menemaniku

chorus
Tidak mungkin tiada di sini
Kerna tiada siapa pernah kisah
Akan aku tertanya ku siapa kamu
Kenapa singgah kalau tak masuk
Ke dalam hatiku

Jarang sekali ku rasa rindu
Menantikan waktu untuk bertemu
Bisakah bersua walau seminit
Agar lahir peluang berterima kasih

chorus

Jarang sekali ku sebegini
Mengharapkan hati untuk diselami
Jangan biar fikiranku buntu
Memikirkan mimpi dalam jagaku

Nidji - Jangan Lupakan


ku berjalan terus tanpa henti
dan dia pun kini telah pergi
ku berdoa di tengah
indahnya dunia
ku berdoa untuk dia yang kurindukan

memohon untuk tetap tinggal
dan jangan engkau pergi lagi
berselimut di tengah dingin dunia
berselimut dengan dia yang kurindukan

would it be nice to hold you ..
would it be nice to take you home..
would it be nice to kiss you..

memohon untuk tetap tinggal
dan jangan engkau pergi lagi
bernyanyilah na na na na na
bernyanyilah untuk dia yang kurindukan

would it be nice to hold you ..
would it be nice to take you home ..
would it be nice to kiss you..

jangan pernah lupakan aku
jangan hilangkan diriku
jangan pernah lupakan aku
jangan hilangkan diriku
jangan pernah lupakan aku
jangan pergi dari aku

Altimet/Adeeb (Fab Cats) - Chantek

hey wanita
gembira dapat berjumpa
teringat kembali kali pertama kita bersua
ingat bila kita bersepatu serupa
tak lama dahulu jangan kau kata kau dah lupa

kau bersama kawan-kawan muda yang nyata
kau paling menyerlah di antara mereka
rambut hitam warna cokelat anak mata
membuat aku kurang fasih bila bicara

apakata kita ambil sedikit masa
untuk mengenali sesama kita dengan lanjutnya
dan jika kau rasa apa yang ku rasa
ayuh kita ke bab kedua dan seterusnya

chantek..
dirimu buat ku tertarik
menghilang segala prasangka
di jiwa
ohh chantek...
sungguh aku cinta kamu

dia..
pandai menjaga hati ayah dan ibunya
kelakuannya sama dengan orang tuaku juga
dia..
bisa cipta yg gula dari yang cuka
pandai menukar yg duka kepada suka
dia..
bijak mengatur acara dan juga masa
cekap memasak garam gula secukup rasa
dia..
pandai menjaga harta dan juga duitnya
tetap anggun tanpa mendedahkan kulitnya
dia..
setia pada Yang Esa satu-satunya
memenuhi tanggungjawab 5 waktunya
dia..
punya tempat dalam rancangan yg ku rangka
tak usah lengah
ayuh kita berumah tangga

chantek..
sechantek suria menyinar
seindah bunga yang di taman..mekar...
chantek...
dirimu buat ku tertarik..
menghilang segala prasangka
di jiwa...
oohhh chantekk..
sungguh aku cinta kamu

aku..
melihat kita bersama di hari tua
dia..
masih satu tiada empat tiga atau dua
dan walaupun kau sudah kepudaran rupa
kau tetap cantik padaku aku tak lupa
kita bersama di anjung luangkan masa
kewangan kita merdeka mampu bersara
hasil usaha kita dari masa dahulu
cukup untuk mengisi perut anak dan cucu
hidup santai tak perlu terburu-buru
punya masa kerja ibadah dan juga ilmu
anak kita dan ayahya semua sebulu
aku bilang kau chantek dan mereka setuju


chantek..
sechantek suria menyinar
seindah bunga yang di taman..mekar...
chantek...
dirimu buat ku tertarik..
menghilang segala prasangka di jiwa...
ohh chantek...
sungguh aku cinta kamu...

Aizat - Hanya Kau Yang Mampu


Ku cuba redakan relung hati
Bayangmu yang berlalu pergi
Terlukis di dalam kenangan
Bebas bermain di hatiku

Cerita tentang masa lalu
Cerita tentang kau dan aku
Kini tinggal hanya kenangan
Kau abadi di dalam hatiku

Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Cerita tentang masa lalu
Cerita tentang kau dan aku
Kini tinggal hanya kenangan
Kau abadi di dalam hatiku

Harusnya takkan ku biarkan kau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo
Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo

Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo
Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo

Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku
ooooo

Meet Uncle Hussain - Halusinasi


Jangan kau
elakkan ku lagi
jangan kau sembunyi
pasti ku cari walau apa terjadi

biarlah
mereka mengata
katakan ku gila
gila kamu wahai putri punjari

kerana dibuat ku
bilanya memeluk dirimu
baikku tahu kau bukan milikku
tidakkah engkau tahu
kewujudan diriku ini
wwooo... wooooooo....

jahanam lah dengan dirinya
dapatkah kau beza
cinta kah atau
nafsu pun semata

biarlah
mereka mengata
katakan ku gila
gila kamu wahai putri punjari

jika hati kau buta
jadikannya lah dengan cinta
yang akan membawanya ke syurga

tidakkah engkau tahu
kewujudan diri ku ini.
wooooooooooo.........

Matta - Ketahuan


Dari awal aku tak pernah percaya Kata-katamu
Karena aku hanya melihat
Semua dari parasmu

Terlanjur kau bilang padaku
Kau tak akan pernah selingkuh
Tetapi ternyata dirimu bermain dibelakangku

*Saat ku melihatmu kau sedang bermesraan
Dengan seorang yang ku kenal

**Oo..Oo.. Kamu ketahuan pacaran lagi
Dengan dirinya teman baikku
Oo..Oo.. Kamu ketahuan pacaran lagi
Dengan dirinya teman baikku

Repeat * & **

Tapi tak mengapa aku tak heran
Karena dirimu cinta saatku

Oo..Oo.. Aku ketahuan pacaran lagi
Dengan dirinya teman baikmu
Oo..Oo.. Aku ketahuan pacaran lagi
Dengan dirinya teman baikmu

Mila - Aku Lebih Tahu


Ku tahu
Kau bukan lawan untukku
Sampai aku harus cemburu
Fikirkan dirimu

Bukan mahu
Cuba dabik dada denganmu
Siapa dia kasihku
Aku lebih tahu

Luar dan dalam
Tiada rahsia
Lafaz dan diam
Dah pun ku bacanya
Langkah dan ragam
Hanya mencinta bahagia

(Chorus)

Dalam cinta harus saling percaya
Dalam cinta harus berani pasrah
Dalam cinta harus janganlah goyah
Dalam cinta harus sejiwa

Dalam cinta harus saling percaya
Dalam cinta harus berani pasrah
Dalam cinta harus janganlah goyah
Dalam cinta harus sejiwa
Saling percaya

Ku tahu
Kau bukan lawan untukku
Sampai aku harus cemburu
Fikirkan dirimu

Bukan mahu
Cuba dabik dada dgnmu
Siapa dia kasihku
Aku lebih tahu

Andra & The Backbone - Sempurna


Kau begitu sempurna
Di mataku kau begitu indah
Kau membuat diriku akan slalu memujamu
Di setiap langkahku
Ku kan slalu memikirkan dirimu
Tak bisa ku bayangkan hidupku tanpa cintamu

*Janganlah kau tinggalkan diriku
Tak kan mampu menghadapi semua,
hanya bersamamu ku akan bisa
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku, lengkapi diriku
oh sayangku kau begitu,

sempurna....

Kau genggam tanganku
saat diriku lemah dan terjatuh
kau bisikan kata yang hapus semua sesalku
(*)

Faizal Tahir - Aku Punya Kamu


Saat kau tersenyum
Saat itu kau memberi
Saat ku rasa bahgia

Selama ku tersenyum
Selama itu ku memberi
Selama yang kamu di sini

Namun ku bicara hanya pada
Bulan dan suria tak ku punya cara
Untuk menyatakan cinta

Dan kamu hanyalah satu
Ku mahu ada kamu saja
Bisaku menunggumu
Selamanya aku milikmu
Takkan pernah lelahku menunggu
Hingga aku punya kamu

Sesaat aku tiada
Saat itu yang ku rasa
Saat hidupku terlena

Selama yang kau ada
Selama itu ku rasa
Selama hidupku bahagia

Namun ku bicara hanya pada
Bulan dan suria tak ku punya cara
Untuk menyatakan cinta

Dan kamu hanyalah satu
Ku mahu ada kamu saja
Bisaku menunggumu
Selamanya aku milik mu
Takkan pernah lelahku menunggu
Hingga aku punya kamu

Selama yang pernah
Ku merasa belum ada rasa yang ku rasa ini
Fahamilah cinta ku lebih dari cinta
Tiada mungkin akukan teruja
Andai bukan kamu yang dihadapanku
Bisaku buktikan pada kamu

Yang kamu hanyalah satu
Dan tak pernah lelah ku menunggumu
Hingga aku punya kamu
Selamanya
Aku milikmu
Takkan pernah lelah ku menunggu
Hingga punya kamu

Tuesday, May 13, 2008

Shah & Ella - Ku Merindu


Shah :
Ku merindu,
Merindu cinta yang tulus dari hatimu
Selalu ku impikan hidup bersamamu
Ku kan selalu menanti balasan cintamu

Ella :
Ku berjanji,
Berjanji mencintaimu sepenuh jiwaku
Ku tak akan mendustakan cinta kekasihku
Agar kau dapat menerima cintaku

Ku selalu, merindu cintamu
Yang selalu ada di jiwaku

Chorus :
Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Usah kau ragui cintaku
Ku tetap merindu

Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Ku tunggu jawapan cintamu
Ku tetap merindu

Di saat ini hatiku rindu belaian cinta darimu
Ku harap kau merestui cinta dariku
Yang selalu setia menunggu dirimu…

Anita Sarawak - Ular


Hey Setan*

Kelak kau sangka ku dangkal
Dipatuk kali kedua pun bebal
Selepas kau cabul kepercayaan ku
Bersalam pun jari dihitung

Usahlah disangka ku ikut saja
Dah perit kecewa diperdaya
Pujuk rayumu telah ku nan jelik
Pasti merangkul anugerah pelakon terbaik

Kini ku pasti takkan percaya lagi
Setuju kanan tapi kau pergi kiri
Ada-ada saja alasan didengar
Oh semua kata-kata
Putar belit macam ular ssss

Chop!

Banyak dah kau minta ku lupakan
Ku hampir gila tapi masih siuman
helah barumu tutup helah lalu
Macam lah ku bodoh tak tahu

Memang dah agak dari dulu lagi
gerak gerimu timbulkan sangsi
Sepandai-pandai ular menjalar
Akhirnya masuk dalam guni ubat* juga

Biarkanlah kesilapan
menjadi pengajaran
Sekiranya pengalaman
lebih matang dan
ku berwaspada

Auta ye

Mawi/Heliza - Doa Dalam Lagu


dengarkan doaku..doaku dalam lagu (4x)

ya cinta ya rindu ya nyawa ya kalbu ya jiwa ya ratu hariku kau

Heliza:sambutlah
Mawi:aku…

ya cinta ya rindu ya nyawa ya kalbu ya jiwa ya ratu hidupku kau

Heliza:ku rayu
Mawi:rayuuu…tiada yg lain

Heliza:teman hendak ku mengadu
Mawi:tiada tempat hendak ku beradu

Heliza:hamparanmu..hadapanmu
pangkuanmu juga kumimpikan selalu
pujukanmu..belaianmu
sentuhanmu juga kuharapkan selalu
tanpamu ku gelita
tanpamu ku tak bermaya

Mawi:hamparanmu..hadapanmu
pangkuanmu juga kumimpikan selalu
pujukanmu..belaianmu
sentuhanmu juga kuharapkan selalu
dengar doaku satu

Heliza:yang satu

Mawi:dengar doa dalam lagu

ya cinta ya rindu ya nyawa ya kalbu ya jiwa ya ratu hariku kau

Heliza:sambutlah
Mawi:aku..

ya cinta ya rindu ya nyawa ya kalbu ya jiwa ya ratu hidupku kau

Heliza:ku rayu
Mawi:rayu…

ya cinta ya rindu ya nyawa ya kalbu ya jiwa ya ratu hariku kau

Heliza:sambutlah
Mawi:aku…

ya cinta ya rindu ya nyawa ya kalbu ya jiwa ya ratu hidupku kau

Heliza:ku rayu
Mawi:rayu

Mawi:tiada yg lain
Heliza:teman hendak ku mengadu
Mawi:tiada tempat hendak ku beradu

Heliza:sinarlah hatiku biar cahaya
Mawi:sinarlah diriku biar terarah

sampai kita ketemu..hooo

dengarkan doaku..doaku dalam lagu (4x)

ya cinta ya rindu ya nyawa ya kalbu ya jiwa ya ratu hariku kau

Heliza:sambutlah
Mawi:aku..

ya cinta ya rindu ya nyawa ya kalbu ya jiwa ya ratu hidupku kau

Heliza:ku rayu
Mawi:rayu..

Heliza:doa dalam lagu
Mawi:dengarlah doaku yang satu




Fiq - Bukti


Dalam lembah yang gelita
Tak nampak wajah
Apatah nak ku melangkah
Merangkak pun payah

Percik api menyala
Bagai satu petanda
Jauh mana kan aku damba

Dalam jiwa yang cedera
Tak nampak cinta
Apatah nak ku gembira
Tersenyum pun paksa

Bibit kasihmu dinda
Susah mana pun aku
Akan menyusurinya

Air… mata….
Ku tahan…
Mengalir lesu
Dalam kalbu

Dingin.. lalu…
Membeku…
Menjadi bukti luhur niatku…

Dalam hidup yang gelora
Tak nampak dosa
Apatah nak bercinta
Merindu dedah..

Kerdip sinar di mata
Bagai satu petanda
Sukar mana kan aku puja

Air… mata…
Ku tahan…
Mengalir lesu dalam kalbu

Dingin… lalu…
Membeku…
Menjadi bukti luhur niatku

Hanya kepadamu
Tinggal harapan kasih
Buat diri ini
Kembali berasmara

Air… mata….
Ku tahan…
Mengalir lesu dalam kalbu

Dingin… lalu…
Membeku…
Menjadi bukti luhur niatku 3x

Hujan - Lonely Soldier Boy 2


pulang di malam hari
datang dengan anginnya yang dingin
ku tetap kan teruskan apa yang di juangkan

untuk mencapai semua impian
usah kau gentar dengan cabaran
kerna itulah takdir kita

do you remember that old lullaby
ingatan yang lama ku kan lupa
telah ku tinggalkan
akan ku tuliskan memori buatmu

semua lelaki
lonely soldier boy
katakan pada dunia
lonely soldier boy
cahaya mentari
kan datang kembali

bila hati curiga
jantung berdegup dengan lajunya
pejamkan saja mata tenang buat seketika

harus kau ingati bila
bila semua sudah tiada
hargai masa silam kita

Hujan - Waktu Duka Dulu


1 , 2 , 3 , go !

Akan ku berikan semua
Agar kau gembira sentiasa
Engkau tetap pergi
Pergi meninggalkan ku sendiri

Jangan disimpan tiada rahsia
Katakan saja ku terima
Engkau tetap pergi
Pergi meninggalkan ku sendiri

Waktu duka dulu
kita lalui bersama
Bahgia bagaikan malam
ditemani bintang terang
Hancur hati bila kau
undurkan diri
Meninggalkan daku
Meninggalkan daku sendiri

Senyuman manis dibawa angin
Ku tunggu dikau terasa dingin
Engkau tetap pergi
Pergi meninggalkan ku sendiri

Hujan - Bila Aku Sudah Tiada


Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan aku...

Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu curahkan cahaya

Siapa sangka
Bila tiba masa kita untuk pergi selama
Takkan terduga
Jika saat ini tuhan tentukan aku lah orangnya

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan aku...

Gelak tawa tangisan hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika
Kita mampu hidup selamanya

Siapa sangka
Bila tiba masa kita untuk pergi selama
Takkan terduga
Jika saat ini tuhan tentukan aku lah orangnya

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan aku...

Ziana Zain - Dingin


Dingin malam yang menyelubungi
Hening sayu dalam hati
Berbicara bersendirian

Ku rasa resah
Selama dibuai rindu
Pada cinta yang terlalu
Terpendam di dalam hayalan

Kan ku leraikan impian indah
Kepadanya ku berserah
Mungkin tak daya
Ku tawan cinta yang sama

*chorus
Dinginnya getaran asmara
Sentuhan mula bermadah
Ku tak bisa juarai
Jiwa yang ku tak punya

Dinginnya bila kau berkata
Ruang buat ku tiada
Memoriku gengamilah
Biarkan aku beralah

Dalam hatiku tiada dendam
Walau impian semalam
Masih mekar dalam ingatan

Kan ku leraikan impian indah
Kepadanya ku berserah
Mungkin tak daya
Tawan cinta yang sama

oo hooo ooooo…

Chorus

Anuar Zain - Ketulusan Hati


Cintaku tak berdusta
Tak mengenal ingkar
Tak kenal nestapa
Cintaku hanya indah
Hanya bahagia untuk selamanya
Apa yg kurasakan ini
Persembahan untuk dirimu
Kau dengarkan kasihku
Mencintaimu tak mengenal waktu
tak mengenal puitis
hanya tulusnya hati
mencintaimu tak mengenal ragu
keyakinan hatiku hanya untuk dirimu
selalu

Cintaku tak berdusta
Tak mengenal ingkar
Tak kenal nestapa
Tak ada seribu janji
Hanya bahagia utk selamanya
Apa yg kurasakan ini
Persembahan utk dirimu
Kau dengarkan kasihku
Mencintaimu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitis hanya tulusnya hati
Mencintai mu tak mengenal ragu
Keyakinan hatiku hanya untuk dirimu selalu

Apa yang kurasakan ini
Persembahan untuk dirimu
Kau dengarkan kasihku
oooo

Mencintaimu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitis hanya tulusnya hati
Mencintaimu tak mengenal ragu
keyakinan hatiku hanya untuk dirimu selalu

Spider - Bila Nak Saksi


Wajah mu kerap ku mimpi
Wajah mu sering ku puja
Buatku terasa sepi
Kala ku bukakan mata

Kau masih belum pun ku punya
Rinduku masih kau tak peka

Cintamu kerap ku mimpi
Cintamu sering ku damba
Buatku terasa sedih
kala ku bukakan mata

Kau masih belum pun ku dakap
Rinduku masih kau tak singkap

Bila nak saksi
Kau datang terkulai
Bila nak saksi
Kau datang membelai
Bila nak saksi
Cintaku sampai

Dirimu kerap ku mimpi
Dirimu sering ku khayal
Aku angan-angankan
Kau dapat bersama

Nyatakan cinta yang terpendam
Membina istana tersergam

Bila nak saksi
Kau datang terkulai
Bila nak saksi
Kau datang membelai
Bila nak saksi
Cintaku sampai

Kau masih belum pun ku punya
Rinduku masih kau tak peka

Bila nak saksi
Kau datang terkulai
Bila nak saksi
Kau datang membelai
Bila nak saksi
Cintaku sampai
Bila nak saksi
Cintamu kugapai

Dirimu kerap ku mimpi
Dirimu sering ku khayal
Aku angan-angankan

Elyana - Kalis Rindu


Desiran daun dihembus angin
Tin kosong dan tong golek ke kaki
Membelah sunyiku

Menonton bayang wajahmu di minda
Kala ku sendirian terpisah jauh
Beerti tanpamu

(Bridge)
Babak penantian
Satu ujian
Sekuat mana cinta

(Korus)
Ku tak mungkin
Kalis rindu
Kalis pilu
Bila kau tiada bersamaku
Pendam rindu
Pendam pilu
Hingga kau menjelma ah au…

Berdiri ditingkap merenung ke luar
Lihat kekasih ku yang basah berjalan dalam hujan
Beserta senyuman
Lama ku nantikan

(Ulang bridge & korus)

Sekian detikan waktu berlalu
Di alam berkasih
Menjadi rakaman yang berharga
Tak terharga yang berharga

Aliff Aziz - Sayang Sayang


Masa ku teringat akan dirimu
Ada sesuatu begitu mengganggu
Diam-diam aku menyukaimu
Bermimpi bila kau jadi milikku
Jauh di dasar hatiku ingin ku teriak:
Aku cinta kamu!

Sayang, sayang-sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan
Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus cerita berakhir tak senang

Aku tahu akan sulit bagiku
Mencari-cari pengganti dirimu
Tapi bagi lelaki macam aku
Tak mau berakhir kerna begitu
Jauh di dasar hatiku ingin ku teriak:
Aku cinta kamu!

Sayang, sayang-sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan
Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus cerita berakhir tak senang

Tak mungkin, tak mungkin
Aku menyerah hanya kerna tak dapatkan kamu
Meski jauh di dasar hatiku ingin ku teriak:
Aku cinta kamu!

Sayang, sayang-sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan
Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus cerita berakhir tak senang 2x

Siti Nurhaliza - Ku Mahu


Sesaat ku terkesima
(Pada indah personamu)
Sekilas kau senyum padaku
(Melarutkanmu dalam kasihku)

Sesaat ku terpesona
(Pada warna ceriamu)
Sayangnya kau telah ku hidu
(Semua paparanmu palsu)

Bridge
(Indah) Impian cintaku
(Namun) Realiti tak seharum
Yang ku impikan kerna
Cintamu tak sejati

Chorus
(Ku mahu) Kesetiaan dan kejujuran
Kasih sayang yang tiada bersempadan
Pengorbanan cinta yang tulus dan lahir dari keikhlasan

(namun kau) Hanya mampu memberi janji palsu
Yang ditabur terdorong hawa nafsu
Semua yang kau beri tak benar dan tak kan menjadi erti

Selamanya takkan ku lupa
(Kau ajar ku seksa)
Kau pandai berkata-kata
(Hingga aku derita)

Selamanya ku berjaga-jaga
(Tak sanggup ku kenang)
Cukuplah sekali terluka
(Kan ku ingat sentiasa)

(indah) Impian cintaku
(namun) Realiti tak seharum
Yang ku impikan kerna
Cintamu tak sejati

(ku mahu) Kesetiaan dan kejujuran
Kasih sayang yang tiada bersempadan
Pengorbanan cinta yang tulus dan lahir dari keikhlasan

(namun kau) Hanya mampu memberi janji palsu
Yang ditabur terdorong hawa nafsu
Semua yang kau beri tak benar dan tak kan menjadi erti

Aku bukanlah bonekamu
Ku tak rela dipermainkan
Lebih baik sendiri
Dari terseksa di tanganmu

huuu

*apa yang aku mahu*

(indah) Impian cintaku
(namun) Realiti tak seharum
Yang ku impikan kerna
Cintamu tak sejati

(ku mahu) Kesetiaan dan kejujuran
kasih sayang yang tiada bersempadan
pengorbanan cinta yang tulus dan lahir dari keikhlasan

(namun kau) hanya mampu memberi janji palsu (*janji palsu*)
dan kita pun terdorong hawa nafsu (*hawa nafsu*)
semua yang kau berita benar dan tak kan menjadi erti (*menjadi erti*)

(ku mahu) kesetiaan dan kejujuran (*Kesetiaan*)
kasih sayang yang tiada bersempadan (*Kejujuran*)
pengorbanan cinta yang tulus dan lahir dari keikhlasan

(namun kau) hanya mampu memberi janji palsu
Yang ditabur terdorong hawa nafsu
Semua yang kau beri tak benar dan tak kan menjadi erti

Ku mahu!

Saiful Apek - Aspalela


Ingat tak lagi janji kita dulu aspalela
kau dan aku akan bersama
sampai ke hari tua
tapi sayang janji itu dirampas orang ketiga
oh aspalela jangan buat ku kecewa

*sampai hati kau pergi kepadanya
makan hatiku bila kau berkata
patah hati dengan hubungan kita
hancur hatiku aspalela

terpisah kerna terpaksa
akur desakan keluarga
ku sedar bukan kehendakmu
tapi apakan daya
adakah lagi harapan untuk kita bersama
oh aspalela apa syarat pun ku terima

*chorus

oh lelalelalela lelalelalela
oh lelalelalela lelalelalela

ooo adakah lagi peluang kita untuk bersama
ooo aspalela jangan tinggalkan ku sayang

*chorus

lelalelalela lelalelalela
lelalelalela lelalelalela
lelalelalela lelalelalela
aspalela

Hujan - Pagi Yang Gelap


Lebih tua dari ku
Harap sabar menunggu
Kepulangan mu ku tunggu
Bukan maksud ku mendiam
Tiada niat menyimpan dendam
Hakikatnya rindu yang mendalam


Jalan inikan membantu
Hari esok siapa yg tahu
Kata ibu dengar sahaja
Cerita hanya kita berdua


Pagi yg gelap kini sudah terang
Aku adik mu dan engkau abang
Ku amat merindui mu
Pagi yg gelap kini sudah terang
Aku adik mu dan engkau abang
Ingin ku ulang kemasa dulu


Tak akan putus hubungan kita
Tarik nafas lega kerna aku tak apa apa
Jalan inikan membantu
Hari esok siapa yg tahu
Kata ibu dengar sahaja
Cerita hanya kita berdua

Melly Goeslaw - Gantung


Ku harus menemui cintaku
Mencari tahu hubungan kita
Apa masih atau tlah berakhir

Reff:
Kau menggantungkan hubungan ini
Kau diamkan aku tanpa sebab
Maunya apa ku harus bagaimana
Kasih...

Sampai kapan kau gantung
Cerita cintaku... memberi harapan
Hingga mungkin ku tak sanggup lagi
Dan meninggalkan dirimu

Detik-detik waktu pun terbuang
Teganya kau menggantung cintaku
Bicaralah biar semua pasti

Back to Reff

Tentunya hubungan cinta denganmu
Membuat ku sakit
Hingga mungkin ku tak sanggup lagi
Dan meninggalkan dirimu

Anuar Zain - Lelaki Ini


Kasih...kenanganku
Ingatkah saat saat dulu
Kasih, apakah dirimu
Merasakan semua itu

Ke mana pun langkahku pergi
Ku masih melihat bayanganmu cintaku
Dan ke mana pun arah anginku berlari
Hati ini masih kau miliki

chorus:
Lelaki ini yang selalu mencinta...mu
Selalu...tanpa ragu
Lelaki ini yang selalu memuja
Hanya...dirimu
Yang bertakhta dalam sanubariku
Sanubari ku
Aku yang mencintakanmu
Hanya dirimu…

Karena cintaku, tak berbatas waktu
Karena cintaku, tak mengenal jenuh hatimu
Hatimu…

Lelaki ini yang selalu mencintamu
Selalu, tanpa ragu
Lelaki ini yang selalu memuja
Hanya dirimu
Yang bertakhta dalam sanubariku

Yang bertakhta dalam sanubariku...

Ahli Fiqir - 2 X 5


Kali Bagi Tolak Campur
Habislah geli kerana geletek
Hilanglah resah kerana biasa
Kerana telah terbiasa
Geli dan resah tidak akan lagi terasa

Semut di seberang lautan
Kau nampak
Bila gajah di depan mata
Kau buta

Lebih sudu dari lauk
Lebih tunjuk dari tengok
Lebih diri dari duduk
Lebih cawan dari mangkuk

Berkata-kata jangan lupa
Banyak yang bertukang di mata dan Mulut
Sedikit sahaja yang
Menukang di tangan
Bangkai gajah busuk di hutan
Hendak di tanam
Pekong di kaki sendiri dibiarkan
Busuk oh.. Kurap, kudis, nanah, kayap.. ii..

Dua kali lima sepuluh
Lima kali dua sepuluh
Lapan campur dua sepuluh
Dua campur lapan sepuluh

Sama pandai sama bodoh
Sama lawa sama hodoh
Sama cerdik sama belok
Sama tepok sama bongkok

Duduk diam tunggu dulu
Kunci mulut nanti dulu
Sebelum kau berbicara
Sebelum kau nak berkata
Cermin dulu hujung rambut
Hingga ke hujung hujung kuku kakimu

Kurangkan lada kurang pedasnya
Kurangkan rempah kurang panasnya
Kurangkan lebah kurang sengatnya
Kurangkan cakap kurang silapnya

Dan membisu takut takut
Mana tahu silap hari
Silap bulan lambat laun
Silap tahun kau menjadi

Dua kali lima sepuluh
Lima kali dua sepuluh
Lapan campur dua sepuluh
Dua campur lapan sepuluh

Sama pandai sama bodoh
Sama lawa sama hodoh
Sama cerdik sama belok
Sama tepok sama bongkok

Jangan cakap lepas
Biar pandai beralas
Ada ubi ada batas
Ada hari kami balas

Kiramu hanya bias
Cercamu cuma tempias
Hari ini kami berkias
Esok lusa kami mengganas

Jangan suka jaga tepi kain orang lain
Kain sendiri yang terlondeh
Kata dulang paku serpih
Kata orang dia yang lebih

Ada orang suka menerima
Tapi tidak suka menderma
Ada orang suka menderma
Tapi diharap dibalikkan semula

Dua kali lima sepuluh
Lima kali dua sepuluh
Lapan campur dua sepuluh
Dua campur lapan sepuluh

Sama pandai sama bodoh
Sama lawa sama hodoh
Sama cerdik sama belok
Sama tepok sama bongkok

Dua kali lima sepuluh
Lima kali dua sepuluh
Lapan campur dua sepuluh
Dua campur lapan sepuluh

Sama pandai sama bodoh
Sama lawa sama hodoh
Sama cerdik sama belok
Sama tepok sama bongkok

Adam AF2 - Hai


Ada satu hujung minggu penuh sesak
Ramai yang di KLCC ulang-alik
Naik lif turun tangga cuci mata
Ikut suka hati remaja
Berjalan seharian 8 jam sampai 10 malam
Haha inilah cerita orang muda
Dengarkanlah

Seminit lamanya mataku tak terkelip
Sekilas terpandang sejelita di sana
Sambil menjeling mata dia begitu juga
Lalu ku bersedia untuk berjumpanya
Setapak ku kedepan serta keyakinan
Akan ku berani kenalkan diri
Walau tak dikenali

*
Sungguh menawan hati tertawan
Lalu mengejar lantas ku ke depan ku kata
Hai siapa nama boleh kenal
Atau pun tidak duduk kat mana
Dengan siapa ada handphone
Apa nombornya bolehkah kita bersama

Yeah yeah
Cikeboom cikeboom hoh..2x

Seminggu termenung asyik terbayang-bayang
Wajahnya yang manis buat fikiran melayang
Setelah perkenalan biar pun dah berkenan
Biar kukenalkan dia yang rupawan
Budak melayu juga mat salleh siapa namanya
Jadi pujaan setiap lelaki
Bila bertemu dengannya

(Ulang *)

Yeah yeah!

Ini pula ikutilah kisah sambungan cerita
Anak muda lagi sesak memang gempak ku tersentak
Secara tiba-tiba kami terserempak
Mata bertentang mata tanda tanya di minda
Siapakah yang di sana
Degupannya semakin laju bilaku bertemu kamu
Pasti kita sudah ditakdirkan kita berkenalan

(Ulang *)

Siapa nama
Bolehkah tidak
Tunggu kat mana
Dengan siapa
Hai..hai…

Mawi - Cinta Zulaikha

Pejam mata bayangkan cinta

Satu cahaya terindah
Dari jiwa Terang Jiwa
Kekasihku kau ku puja

Menjelma di langit musim berduka lara

Terpinggir sepi hampir putus asa

Melayar hari kelam yang tak bermaya

Dan makna
Hendak ku luahkan

Takut makanlah diri

Hendak ku simpankan

Meracuni hati
Hendak ku jeritkan
Takut malu sendiri
Hendak ku diamkan
Kau takkan mengerti
Biar susah bagai Cinta Zulaikha

Cinta dalam mimpi jadilah nyata

Biar pahit manis juga terasa
Hari ini hampa esok gembira

Peter Pan - Menunggumu


Di dalam sebuah cinta
Terdapat bahasa
Yang mengalun indah
Mengisi jiwa
Merindukan kisah
Kita berdua
Yang tak pernah bisa
Akan terlupa

Bila rindu ini masih milikmu
Kuhadirkan sebuah tanya untukmu
Harus berapa lama aku menunggumu
Aku menunggumu

Di dalam masa indah
Saat bersamamu
Yang tak pernah bisa
Akan terlupa
Pandangan matanya

Menghancurkan jiwa
Dengan segenap cinta
Aku bertanya
Aku menunggumu

Dalam hati ku menunggu
Dalam hati ku menunggu
Aku...
Dalam lelah ku menunggu
Dalam letih ku menunggu
Aku...
Masih menunggu

Bila rindu ini masih milikmu
Kuhadirkan sebuah...
Harus berapa lama, harus berapa lama
Aku menunggumu, aku menunggumu
Aku menunggu...aku menunggumu

Imran Ajmain - Seribu Tahun


Rela ku menunggu mu seribu tahun lama lagi
Tapi benar kah hidup aku kan selama ini
Biar berputar utara selatan
Ku tak putus harapan
Sedia setia

Rela ku mengejar mu seribu batu jauh lagi
Tapi benar kah kaki ku kan tahan sepanjang jalan ini
Biar membisu burung bersiulan
Tenang lah gelombang lautan
Ku masih setia

Chorus
Ada kah engkau yakin ini cinta
Ada kah engkau pasti ini tuk selama lama nya

Rela ku menunggu mu seribu tahun lama lagi
Tapi benar kah hidup ku kan selama ini..yeahh
Biar berputar utara selatan
Ku tak putus harapan
Sedia setia

Jangan putus harapan
Sedia setia
----------------------------------------------------
Kelip-kelip disangka api, kalau api mana puntungnya
Hilang ghaib disangka mati, kalau mati mana kuburnya?

Nidji - Biarlah


Aku sudah berlari
Mengejar yang tak pasti
Mengejar kamu….
Hanya dirimu…Kulantunkan hidupku
Kubisikkan cintaku
Hanya untukmu…
Hanya untukmu…

Tapi engkau terus pergi
Tapi engkau terus berlari
Jadi biarkanlah aku disini

Biarlah kurela melepasmu, meninggalkan aku
Berikanlah aku kekuatan untuk melupakanmu

Waktu terus bergulir
Sakit tetap mengukir
Jalan hidupku….
Jalan hidupku…

Berikanlah jiwamu
Berikanlah cintamu
Hanya untukku…
Hanya untukku…

Tapi engkau terus pergi
Tapi engkau terus berlari
Jadi biarkanlah aku disini

Biarlah kurela melepasmu, meninggalkan aku
Berikanlah aku kekuatan untuk melupakanmu

Kau jauh dariku
Kau tetap menjauh dari aku

Kau jauh dariku
Kau tetap menjauh dari aku

Biarlah kurela melepasmu, meninggalkan aku
Berikanlah aku kekuatan untuk melupakanmu

Samsons - Luluh


Saat terindah saat bersamamu
Begitu lelapnya aku pun terbuai
Sebenarnya aku t'lah berharap
Ku kan memiliki dirimu selamanya

Segenap hatiku luluh lantak
Mengiringi dukaku yang kehilangan dirimu
Sungguh 'ku tak mampu 'tuk meredah kepedihan hatiku
Untuk merelakan kepergianmu

Ingin 'ku yakini cinta 'ta kan berakhir
Namun takdir menuliskan kita harus berakhir

Segenap hatiku luluh lantak
Mengiringi dukaku yang kehilangan dirimu
Sungguh 'ku tak mampu 'tuk meredah kepedihan hatiku
Untuk merelakan kepergianmu

Owhh...owhh..
Ku tak sanggup tuk merelakanmu..
Owhh...owhh...owhh..
Segenap hatiku luluh lantak
Mengiringi dukaku yang kehilangan dirimu
Sungguh 'ku tak mampu ;tuk meredah kepedihan hatiku
Untuk merelakan kepergianmu

Pop Shuvit - Mara Bahaya


Jauh ku menuju
Jauh sinar hijau
Kadang kini ku
Tiada hanya di tempat ku
Laju ku laju yang itu yang di tuju
Tujuh garisku kau akan kejar
Puteri la jagaku

Kerah ku berani melawan waktu
Aksi ku buat remaja hingga pinga detik terkelu
Daerah ini telah terpateri
Dalam lurah seni naluri hati
Mengalir dalam diri arah kiri ku berani mati
Segala angin lintang bersimpang mati
Terbakar obor terbuka api
Terus ku tak bertetapi tiada bertepi

Jauh ku menuju
Jauh sinar hijau
Kadang kini ku
Tiada hanya di tempat ku
Laju ku laju yang itu yang di tuju
Tujuh garisku kau akan kejar
Puteri la jagaku

Susur catur atur gerak kenderaan di ubah suai
Perisai di jadam pita
Tegak berdiri atau tepian pada teratak
Atau akur penuh ke semangat berkobar-kobar
Berobor gerak kejar mengejar genggam menggenggam tayar
Berkecam amuk menggempar litar
Nitrous oxy ligat membakar

Jauh ku menuju
Jauh sinar hijau
Kadang kini ku
Tiada hanya di tempat ku
Laju ku laju yang itu yang di tuju
Tujuh garisku kau akan kejar
Puteri la jagaku

Menentang nakut
Pada bahaya
Menentang nakut
Pada bahaya

Jauh ku menuju
Jauh sinar hijau
Kadang kini ku
Tiada hanya di tempat ku
Laju ku laju yang itu yang di tuju
Tujuh garisku kau akan kejar
Puteri la jagaku

Mila - Mila Bila Cinta


Ku mimpi pandu kapal angkasa
Rentas galaksi cari cinta
Ramai wira super yang ku jumpa
Gagah dan perkasa hebat dari nyata

Antara..
Beberapa…
Angan-angan ku yang mengila
Masuk akalkah tidak

Mila, ku tertanya
Bila, akan bersua
Cinta si peria
Membikin hidup ceria

Mila, ku tertanya
Bila, akan masanya
Cintakan mewarna
Setiap ruang dunia

Ku mimpi terjun awan ke awan
Bagai gula kapas manisnya,
Lalu datang satria kayangan,
Dia sangka aku pari-pari syurga

Indahnya…
Kiranya…
Angan-angan ku jadi nyata
Masuk akalkah tidak

Chorus

Dalam dunia yang makin gila
Mungkin alam khayalan
Ruang berlindung sewajarnya
Sementara capai impian ku…

Indahnya…
Kiranya…
Angan-angan ku jadi nyata
Masuk akalkah tidak

Chorus

Ku mimpi pandu kapal angkasa
Rentas galaksi cari cinta
Ramai wira super yang ku jumpa
Gagah dan perkasa bikin hidup ceria

Ku mimpi pandu kapal angkasa
Akan ku sua..
Si peria..

Akan masanya
Cintakan mewarna
Setiap ruang dunia

Sheila Abdul - Mungkinkah


seperti ada yang tak kena
di saat melihat ke arahmu
saat kau berpaling dan tersenyum
dunia jadi luar biasa


maafkan andainya ku mengganggu
ku bukan membaca fikiranmu
ku hanya ingin mengenalimu
dan tahu ku menyukai kamu

mungkinkah ku teman biasa
seawalnya kita berjumpa
kucinta kau tidak terasa
pedih saatnya

mungkin bila tiba saatnya
kita akan tetap bersama
mungkin kita kan jatuh cinta
mungkinkah

maafkan andainya ku mengganggu
ku bukan membaca fikiranmu
ku hanya ingin mengenalimu
dan tahu ku menyukai kamu

mungkinkah ku teman biasa
seawalnya kita berjumpa
kucinta kau tidak berasa
pedih saatnya

mungkin bila tiba saatnya
kita akan tetap bersama
mungkin kita kan jatuh cinta
mungkinkah

mungkinkah ku teman biasa
seawalnya kita berjumpa
kucinta kau tidak berasa
pedih saatnya

mungkin bila tiba saatnya
kita akan tetap bersama
mungkin kita kan jatuh cinta
mungkinkah

mungkinkah… oooo…
kita akan bersama..
ooooo
munginkah…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...